torsdag 1. november 2012

Live kom til verden 16 oktober :)

Da har prinsessa til Ida og Tom kommet til verden! Planen har lenge vert å lage en uro til henne, lik som den jeg laget til min nevø! Ja for den falt i smak hos flere. Og det var deilig å sette igang med et litt mindre krevende arbeid enn dåpskjolen :) Bilde av uroen ligger lenger nede på bloggen. 

Det holdt selvsagt ikke bare med en uro så et lite babyteppe måtte jeg bare også lage, og siden Ida ikke er veldig "fan" av at alt skal være rosa ble det lilla, gul og hvit. 



I tillegg laget jeg et lite hjerte hvor jeg sydde på et lite filt med navnet på den nydelige jenta Live !
Hjertet var noe Ida ønsket seg som hun ville ha på "tripptrapp" stolen til Live. Hjertet falt i smak og Live er helt fascinert i følge Ida :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar